„Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. ”Notificarea se va face prin intermediul adresei de e-mail, mentionand numarul comenzii, numele intreg si adresa, precum si codul produselor pentru care se doreste returnarea. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (fara urme ale utilizarii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului/produselor se va face in cel mult 14 de zile de la retur.
2. Returnarea produselor pentru schimb de marime/culoare
Clientul are dreptul ca in termen de 30 zile sa poata schimba un produs cu o alta marime/culoare (exceptie fac produsele care sunt deja imprimate si/sau personalizate dupa preferintele clientului). In acest caz, clientul va notifica vanzatorul prin intermediul adresei de e-mail contact@peaksport.ro sau la numarul de telefon 0770 538 236 si va trimite produsul pe care doreste sa il returneze impreuna cu Formularul de Retur (situat in partea de jos a facturii fiscale) la adresa depozitului Peak (str. Bradului, nr. 203, Sancraiu de Mures, jud. Mures).
Dupa ce produsul returnat ajunge in posesia Vanzatorului, clientului va fi contactat telefonic pentru a stabili ce marime/culoare doreste la schimb. In cazul in care marimea/culoarea nu este disponibila si se doreste inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, se va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, se primeste o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costul de livrare al produsului inlocuitor va fi suportat de client. Daca clientul nu mai doreste un alt produs la schimb valoarea comenzii se va vira in contul bancar al acestuia.
3. Produse care prezinta defecte sau deteriorari in momentul receptiei:
In cazul in care primiti un produs defect, va rugam contactati echipa peaksport.ro (e-mail: contact@peaksport.ro) pentru a sesiza problema aparuta si a solicita inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. In acest caz, cheltuielile de returnare si, eventual, de expeditie pentru produsul inlocuitor, vor fi suportate de catre peaksport.ro. Va sugeram sa refuzati receptia coletelor care prezinta deteriorari vizibile. Vânzătorul este obligat să înlocuiască produsul defect cu unul fără defecte sau să înlăture defectul într-un timp rezonabil, fără crearea neplăcerilor nejustificate pentru Client potrivit prevederilor Legii 499/2003.
4. Produse livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor de pe site:
Daca primiti un produs care nu corespunde cu specificatiile de pe peaksport.ro, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii acestuia. Daca doriti inlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. In acest caz, cheltuielile de returnare si, eventual, de expeditie pentru produsul inlocuitor, vor fi suportate de catre peaksport.ro.
5. Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014. Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele: furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;